onsdag 3. februar 2010

Award:-)




Nå har jeg fått en kjempe koselig award av Renate`s hjem:) Her må jeg avsløre 7 ting om meg selv, hmm:-)

1: Jeg har kjøpt ett oppussingsprosjekt av en leilighet og bruker all min ekstra tid med en malekost i hånden:-) ( blir lei ja, men fint blir det )

2: Jeg jobber under Ullevål og trives veldig godt i jobben min.

3: Jeg tok en tatovering når jeg var 16 år, uten mine foreldres samtykke, rebelsk ungdom, he he.

4: Under fødselen min sa jeg ikke ett eneste ord til jordmor eller gubben, ikke ett lite skrik engang. Helt utrolig:-)

5: Jeg sier om og om igjen at jeg skal miste noen kilo, men spiser like mye alikevel. Det er vel egentlig bare å gi opp:-)

6: Jeg har fått dilla på kanalen travel & living:-)

7: Jeg er ett sta-beist, prøver å trumfe gjennom mine meninger, men samboer er likedann så vi møtes heldigvis på halvveien.


Jeg vet at det er så mange som har fått denne awarden i blogglandia, så jeg velger å dele den ut til alle dere bloggere som jeg er innom hver eneste dag, som gir meg inspirasjon og nye ideer. Dere er alle kreative bloggere, kjempe flinke jenter:-)

Ha en flotters dag i snøstorm vær, jeg skal på bruktbutikken etterpå på jakt etter nye (gamle) funn:)

Klem fra Martine

1 kommentar:

  1. Hei! Mitt første besøk her i den hyggelige bloggen din! Jeg har lagt meg til som følger, og titter gjerne innom igjen!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett