lørdag 20. mars 2010

Årets første loppis:-)

 


God kveld i stuen:)

I dag har jeg, Anine , Mamma og lille Emma Sofie vært på loppis. Hadde vel litt store forventninger til denne begivenheten. Årets første loppis, men det var ikke mye å rope hurra for. Fant så klart en del fint, men det var allerede solgt:( Folk løper rundt som dem aldri har handlet før, veldig morsomt syn egentlig:) Heldigvis fant vi denne skatten da. Vi hadde vel egentlig bestemt oss for å dra, men så sier Anine : Vi tar en siste runde, kansje vi har oversett noe. Om vi hadde å ja, he he:) Tusen takk til min kjære søster, eller så hadde jeg nå aldri kommet hjem med nytt stuebord. Bordet har de samme utskjæringene som på sjenken i stua så dette passet perfekt:) 






Nå har jeg bært bordet ut på terrassen, å skal faktisk ut for å pusse det nå, er vel litt i overkant ivrig men jeg vil prøve å gjøre mest mulig ferdig før våren så vi kan nyte sol og sommer uten mine rare påfunn:) 
Da får det jobbes litt før middagen er klar. 
Ha en strålende helg videre alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Hei☺
    Det var flaks! So artig☺
    Lykke til med pussing☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Åh, så flott og heldig du var :) kjempeflott bord, blir spennende å sjå det ferdige resultatet! :)

    Godklem!

    ps, ha ein flott søndag :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert. Gratulerer med nytt bord ♥

    Gleder meg til å se det ferdige resultatet!!

    klem fra Janne

    SvarSlett