onsdag 24. mars 2010

HM SOMMER



Nå har jeg bestilt puter og sengetøy fra hm. Syns de hadde så mye fint nå. Fant noen rosa puter også, men de var desverre utsolgt. Lønner seg å være tidlig ute med å bestille ja:)  Jeg har jo malt veggen bak sengen vår i dus lilla, men måtte ha det sengetrekket. Syns det var så nydelig. Spørs ikke om jeg må male om veggen altså, he he:)


Anbefaler absolutt å titte på hjemmesiden til hm, om man ikke skal handle så er det mye inspirasjon å hente:)

Ønsker dere en god onsdag videre

6 kommentarer:

  1. Heihei...:o)

    Kjempefine puter og nyyydelig sengetøy ♥
    De har veldig mye fint på H&M ja, og til en billig penge, DET liker vi:o))

    Ønsker deg en flott Onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Tjoho! Ha en fin dag lillesøss. Klæm

    SvarSlett
  3. Hei☺
    Kjempelekkert sengesett♥ Vårlege fargar!!

    HM har absolutt mykje fint ja☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Nydelige ting fra HM!
    Jeg kjøpte lin sengetøy derfra i fjor og det var bare helt nydelig.. Kjempedeilig.

    Har ikke bestilt enda, men skal sikre meg noen puter til uteplassen :)

    Ha en flott dag!


    Tove

    SvarSlett
  5. Så vackert med rosorna! Härliga sommarpåslakan.
    Kjempefin.
    Jessika

    SvarSlett
  6. Så herlige puter da(:
    Sengsettet var herlig. Skal ta en titt innom HM(:
    Ha en fin dag videre

    Mvh Renate

    SvarSlett