mandag 17. august 2009

babyalbumet til Jossan :-)


Hei igjen...


Ble veldig inspirert av Aase sin blogg tidligere i kveld, så tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av det jeg har scrappet:) Moro å møte andre her inne som har like interesser:)


Nå var lille turbo i seng, sovet kansje i 10 minutter tror jeg, men nå hører jeg masse skravling der inne. Ikke alltid like moro å legge seg nei, he he:) Det var så moro å se bloggen til søsteren min Anine nå. Hele familien ( uten meg :) har vært i Kina og handlet alt man bare kan drømme om av møbler. Det var så utrolig mye fint. Gleder meg til huset er oppe og folket er flyttet inn, skal nok kose meg masse når jeg komme på besøk ditt :-)


legger ut ett bilde nå jeg, så kommer det mere senere. Kyrre har bestillt pizza, så han er nok straks hjemme.. Gjør det veldig enkelt i dag vi, kan være litt late til tider, tihi:)


Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar