fredag 21. august 2009

En ny og kreativ dag :-)




Nå ha jeg lagd nye krukker til kjøkkenet. Brukte decoupagelim til dette også, akkurat som vasen jeg la ut bilder av tidligere. Enkle ikea krukker kan bli ganske så søte:) Det er godt med enkle forandringer i hverdagen, ikke så mye som skal til. Jeg har pusset opp to gamle nattbord nå, tenkte å se etter noe stoff som jeg kan lage ett lite forheng foran av. Tror det kunne blitt veldig fint. Det er bare så vanskelig å bestemme seg, og ikke minst hvor kan jeg finne fine stoffer? Kom gjerne med forslag til meg:)


Jeg er så stolt av Josefine nå. Hun tok sitt første skritt i går og nå står hun helt alene, i opptil 5 minutter:) Gjett om jeg er en stolt mamma? Hun sier også hade, hei, mamma og pappa. Å hver gang hun ser og lukter mat så sier hun mmmm... Skikkelig matvrak blitt:)


Nå skal vi spise entrecote og kose oss ved spisestuen, Ha en fin kveld alle sammen:)


Vi blogges:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar