tirsdag 18. august 2009

Kosekveld :-)







Jeg var veldig fysen tidligere i kveld, så fant jeg ut at jeg skulle lage muffins. Det ble utrolig godt:) Josefine hadde egentlig sovnet, men våknet av den deilige muffins lukten og var så fornøyd og blid jente:) heldigvis sover hun igjen nå da. Må jo være opplagt for en ny dag i barnehagen i morgen:)



Nå er lysene tent i hele leiligheten og jeg skal kose meg videre med litt idemyldring om hva jeg kan lage, så skal jeg legge ut bildet av det i løpet av uken:)




Ha fortsatt en fin kveld:-)



Martine...

2 kommentarer:

  1. Så søt lille Jossan er! Vi må møtes til helgen da. Skal på gave og interiørmessen på lørdag. Kan jo møtes etter det kanskje?
    nattinatt

    SvarSlett
  2. Så moprsomt at du scrapper også Martine!! Nydelig album, gleder meg til å se mer!! Her har småjentene på 7 år bakt muffins så det dufter nydelig her og!! De har laget cafe på rommet så jeg må nok kjøpe muffins om jeg vil ha....De er inspirert av Himmelblå, din søsters favorittbutikk kanskje?? Vel jeg får vel spandere en muffins til kvelds!

    Imorgen skal jeg på gavemessa og da må jeg jo ha litt å gå på!!

    Ha en fin kveld!! Klem Aase

    SvarSlett