lørdag 20. februar 2010

Nye innkjøp til heimen:)

God lørdags kveld:)

Føler virkelig jeg har funnet ett røverkjøp i helgen. Vi tok turen til Egon for å spise pizza i går, og da måtte mor innom kid en tur. Egentlig for å se på sengetrekk, men de hadde fått inn de søteste putene. Det var i blått, rødt og beige. Jeg som elsker blått, endte så klart opp med en rund pute. Den har fått plassen sin midt i slagbenken. Må bort og titte av og til, så fornøyd, he he:)




De andre putene kjøpte jeg for 2 uker siden, 50 kr per stykk. Billig ikke sant?




Nye rammer har også stått høyt på ønskelisten etter vi kjøpte ny leilighet. Fant denne på kremmerhuset. Damen i kassen påstod at den var utsolgt men etter litt overbevisning fra meg spurte jeg pent om hun kunne sjekke lageret, og Jada de hadde faktisk 6 stykker til:) Alltid lurt å spørre:) Denne nydelige blomsten fikk jeg av min kjære til Valentine, Tusen takk kjære, ( hvis du nå noen gang leser dette da ):)




Ønsker alle en flott helg videre, her går det i OL og godis, herlig lørdag:)

Klemmer fra Martine

7 kommentarer:

  1. Ser at jeg må ta meg en tur på Kid..mye fint som er kommet dit ja!

    Ha en finfin søndag -)

    SvarSlett
  2. Hei☺
    Likte den runde puta kjempegodt! Eg har fått sansen for blått etter at jula vart rydda ut, men har enno ikkje funne blå puter eg likar. Kanskje eg skal ta meg ein tur på KID☺

    Klem M ☺

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg kjenner til den følelsa av å være så fornøyd med et kjøp at jeg bare må bort å titte! Skjønne puter!

    SvarSlett
  4. Kjempe fin ny pute:) utrolig søt!
    Rammene du har funnet var veldig fine, de gjorde seg litt synes jeg:)

    Ha en fortsatt fin søndag med OL og godis;)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så fin blogg du har :-) Jeg legger meg til som følger!
    Hvilke bruktbutikker anbefaler du i Oslo området?

    Klem fra Marlen

    SvarSlett
  6. Så koslig dere har det :) Hvor har du kjøpt stol-trekkene?

    Ha en fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig slagbenk du har! Ønsker en slik en selv!

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett