torsdag 14. januar 2010

Endelig tilbake i bloggverden:-)




Nå er det MANGE måneder siden sist her inne. Det har vært en travel hverdag med flytting og oppussing men nå begynner det endelig å ta form. FY å slitsomt det er å flytte, pakke ned alt, passe på at man sorterer riktig, og ikke knuser diverse ting. Vi har jo kjøpt toppleilighet uten heis, så merker det virkelig på kroppen altså. Men det er absolutt verdt det når man kommer på toppen å ser den nydelige utsikten. Det er virkelig moro å innrede ett nytt hjem. Viktigst for meg var så klart jenterommet, det var det første som ble tatt. Legger ut bilder av det senere:-)

Ha en flotters dag, får jobbe litt igjen jeg nå.


Klem M

4 kommentarer:

  1. velkommen tilbake etter bloggepausen :) og gratulerer med ny leilighet :) du blir vell sprek nå da, med mange trapper å løpe opp og ned :) kos dere masse, gleder meg til å se bilder :)

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!! :-D
    gleder meg til å se bilder..

    klem

    SvarSlett
  3. Hipp Hurra søss! Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne jeg nå... Nå skal jeg hylle comebacet ditt på bloggen min. :)

    Klem

    SvarSlett