fredag 29. januar 2010

Nå må jeg få malt takene hjemme.. tips?




Har kjøpt meg en leilighet med utrolig gule tak fant jeg ut, he he. Tenkte å bruke helgen til å male. Noen som har noen smarte tips om hvordan dette kan foregå på best mulig måte, og kansje med tanke på fargevalg? Skal det blir helt hvitt, eller litt eggefarget. Tenker på kjøkkenet som man steker og lager mat så er det dumt med helt hvitt kansje? Tar gjerne imot tips fra alle dere der ute:-)

Ha en flott dag enn så lenge:)

Klem fra Martine

4 kommentarer:

  1. Heihei ♥
    Tusen takk for hyggelig hilsen:)
    Jo det er deilig med hvitt syns jeg! Vi hadde flaks da vi kjøpte huset, superminimalistiske folk som hadde bodd her og alle vegger var hvite! Blir jo fort mye farger på barnerom i form av leker og pynt...
    Gleder meg til å følge bloggen din videre, nyydelig headerbilde:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Vi malte alle takene helt hvite når vi flyttet inn :) Hvitt tak og hvite lister, rent og fint preg.. Kjøkkentaket må seff vaskes innimellom (resten også selvfølgelig da hehe), men det er liksom verd det :) Åsså lærte vi oss at det ble finest når man hadde rulle med kjempe langt skaft og gikk hele lengden i et "strøk".. for vi bommet litt på det der først, og det laget merket etter lagene.... :)
    Ha en fin helg da :)

    SvarSlett
  3. Har heldigvis aldri mala tak, men lykke til! :P

    SvarSlett
  4. Hei.
    Takk for hyggelig kommentar!
    Jeg synes du skal male det helt hvitt jeg. Det er mye renere. Men det er meg (o;
    Sjekk bloggen min. Er noe til deg der!

    SvarSlett